Wordt een "mannelijk geslachtsorgaan" kleiner als de man dikker wordt?

In de sauna komt vaker een man die de laatste tijd steeds dikker wordt en het valt me op dat zijn penis kleiner wordt(in slappe toestand).Heeft dit met elkaar te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet eerder dat het kleiner lijkt in verband met de toenemende omvang?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed zoeken komt direct bij mij op.
Maar ik denk niet dat hij kleiner wordt maar hij valt veel minder op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig dat dat je opvalt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan... Ik ben aan het lijnen en word steeds dunner.
Daarentegen wordt mijn penis steeds langer, dus ga ik nog een poosje door met lijnen :)

Het beste antwoord

Ha, die Knuffelbeer;

Behalve het al genoemde optische bedrog doordat de snikkel ten opzichte van de buik kleiner lijkt speelt ook een rol dat een deel van de zwellichamen in de buikholte doorloopt. Als de buik dikker wordt blijft een iets groter deel van die zwellichamen onzichtbaar door de vetlaag van de buik vergeleken met een slanker lichaam. Maar feitelijk blijft hij dus gewoon even groot. Of klein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dit heeft voor zover ik weet niets met elkaar te maken. Denk dat hier sprake is van optisch bedrog. Meer massa om het voorwerp heen doet het minder opvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad wordt de aandacht afgeleid door de steeds groter worden omgeving van het geslachtsorgaan. Een penis kan geen vet opnemen, dus zal niet groter worden als een man dikker wordt. Waar de rest dus groter (dikke) wordt, blijft de penis van dezelfde grootte, en valt daardoor dus minder op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bijvoorbeeld bij de navel zo is, dat hij op dezelfde plek blijft. Dus wordt iemand dikker, dan zal de navelholte groter worden, daar er meer buik omheen gevormd wordt.

Ik geloof ook niet dat de penis met de huid meegaat, dus hetzelfde als de navel zal reageren. Dus er wordt meer huid gevormd om de penis.
De penis zal dezelfde grootte blijven, alleen lijkt hij kleiner, omdat hij niet meegroeit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat denk ik niet alleen is de verhouding steeds groter en hoe meer de buik er voor hangt, hoe moeilijker te vinden en te zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik sluit me bij de vorige beantwoorders aan. Gezichtsbedrog dus. Maar een ander vraagje over hetzelfde onderwerp. Ik ben 75 en verbeeld me dat mijn penis is gekrompen naarmate ik ouder word. Kan dat wel kloppen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat is niet zo. Gelukkig maar. Ik ben de laatste tijd veel afgevallen, moet er niet aan denken dat de mijne dan groter zou worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Droom. Nachtmerrie. Moet ie dan nog groter worden. Ik kan me in je profiel vinden.
Nee hoor, doordat de omvang van de man toeneemt lijkt zijn geslachtsdeel steeds kleiner te worden. Maar dat is echt niet zo.